sobota, 10 grudnia 2016

Od Evelyn C.D. Matt'a

Skinęłam lekko głową, zakładając znów na szyję naszyjnik i chowając go pod bluzką.
- Dziękuję - uśmiechnęłam się lekko.
- Nie ma prawy, może chociaż tak się odwdzięczę - stwierdził z uśmiechem. - Do zobaczenia.
- Do zobaczenia - odpowiedziałam cicho, wracając do swojej pracy na zajęcia z ikonografii.
Zajęło mi to dość długo, bo aż dwie godziny. Kiedy skończyłam, odłożyłam książki na półki i wyjęłam ze swojej torby 'Pierwszy śnieg' Jo Nesbo, zagłębiając się w lekturę. Nie lubiłam wracać do pustego pokoju, za to kochałam atmosferę bibliotek i zapach starych książek, których były tu niezliczone ilości.
Dopiero tuż przed zamknięciem biblioteki ubrałam się, owijając szyję szalikiem i łapiąc za moją torbę, wyszłam z biblioteki, idąc powolnym krokiem w stronę instytutu i wskakując po dwa schodki, aż na trzeci piętro, gdzie mieścił się mój pokój.
Podkręciłam ogrzewanie, a kaloryfery niemal od razu zrobiły się cieplejsze i naszykowałam ciepłą kąpiel dla siebie, ciągle przy tym zastanawiając się nad zainteresowaniem Matt'a moim naszyjnikiem...
Kiedy ubrałam się już w piżamę, położyłam się spać, mając nadzieję, że chociaż jemu uda się czegoś dowiedzieć. Nie pokładałam w to jednak wielkich nadziei, mając świadomość, iż ja szukałam informacji już od lat...

(Matt?)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz