czwartek, 8 grudnia 2016

Pain Ferrars

Godność: Pain "Yui" Ferrars
Pochodzenie: USA, Chicago
Pokój: Piętro 1 pokój 1
Rasa: Łowca
Wiek: 22 września - 17 lat
Orientacja: Heteroseksualna
Głos: Macy Kate
Motto: Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu
Aparycja: Niewysoka dziewczyna ( bo mierząca 165 cm. wzrostu ) o drobnej budowie ciała. Wysportowana sylwetka, szczupłe, długie nogi, jędrny, płaski brzuch i krągłości znajdujące się tam, gdzie być powinny. Jej skóra jest gładka i jędrna, pozbawiona jakichkolwiek wytrysków na twarzy czy innych niedoskonałości, świetlista i jasna. Na jej twarzy goszczą delikatne, pełne, różowe usta. Nos jest lekko zadarty i zgrabny. Największą uwagę w jej twarzy przyciągają jednak oczy. Duże, głębokie i czarne niczym nocne niebo. Czarne oczy kontrastują z jedwabistymi pasmami grubych, różowo pastelowych włosów, które opadają na jej ramiona. Sięgają dokładnie do jej łopatek, przeważnie rozpuszczone falują na wietrze, rozsiewając zapach lawendy.
Charakter: Co by można było o mnie powiedzieć...? Może zacznijmy od tego, że z natury nie jestem ani ufną, ani przyjacielską dziewczyną. Każdego nowo poznanego człowieka trzymam na dystans, zdarza się, że go spławiam i ignoruję. Nie przepadam za towarzystwem, wolę samotność, która towarzyszyła mi od najmłodszych lat. Jestem wredna i arogancka, nierzadko radość sprawia mi ból innych. Nikt nigdy nie śmiał mnie obrazić bądź ośmieszyć, bo najprościej w świecie taka osoba gorzko by tego pożałowała, a inni doskonale zdawali sobie z tego sprawę. Uchodziłam za agresywną, chorą psychicznie szmatę bez skrupułów i wyrzutów sumienia. W sumie, było w tym trochę prawdy...
Jeżeli jednak usłyszysz moją historię, moje zachowanie wobec innych będzie dla ciebie zupełnie zrozumiałe. No, możliwe, że nie. Gdy jakaś osoba wzbudzi moje zainteresowanie, staram się powstrzymać moją niszczycielską stronę i staję się nieco inna. Nie łypię już na ciebie chłodnym spojrzeniem, nie spinam się w każdej chwili gotowa do obrony, nie odpowiadam wrednie na twoje wypowiedzi. Zamiast tego prowadzę normalną rozmowę, rozluźniam się, może nawet czasem się uśmiechnę, no i jednym słowem: normalnieję. Przejdźmy może do spraw sercowych. Jeszcze nigdy w życiu się nie zakochałam, jednak w głębi duszy o tym marzę. Chciałabym móc porozmawiać z kimś komu stuprocentowo ufam o mojej przeszłości, zwierzyć się i chociaż w małej części zrzucić z siebie ten ciężar. Chciałabym mieć się do kogo przytulić, mieć z kim spędzać wolny czas. Póki jednak jestem singielką staram się wykorzystywać tą "wolność".  Warto byłoby wspomnieć, że jestem odważna i waleczna, no, może jeszcze odrobinę nerwowa i agresywna. Na pewno nie należę do spokojnych, nieśmiałych osób, które boją się powiedzieć lub nie mają swojego zdania. Nigdy nikogo nie naśladuję, nawet tego nie próbowałam. Całe życie jestem sobą, czy to się komuś podoba czy nie. Cecha ta sprawia że przyciągam do siebie innych, nawet wbrew własnej woli. Bo przecież kto nie chciałby zaprzyjaźnić się z odważną, silną psychicznie i posiadającą własne zdanie, oryginalną jak tylko można dziewczyną? Zapewne każdy, a jeżeli nie, to większość. Nie da się uniknąć faktu że jestem rozpoznawalna w tłumie. Inni ludzie czują do mnie respekt, ale również podziw. Muszę przyznać, że nie zawsze mi to odpowiada.  Myślę, że jestem sprawiedliwa i honorowa. Zawsze staję po stronie prawdy, na prawdę bardzo rzadko zdarza mi się kłamać. Jestem szczera w swoich uczuciach i mówię to co myślę, nie przejmując się konsekwencjami. Jeżeli wpadniesz w sidła jakiegoś gangu lub mafii i nie jesteś moim wrogiem, jest szansa, że ci pomogę. Nie będę natomiast oczekiwała nic w zamian, zrobię swoje i ulotnię się jak szybko tylko się da. Warto wspomnieć, że jestem wspaniałą aktorką. W jednej chwili potrafię zmienić się w biedną, pokrzywdzoną przez życie istotkę, która potrzebuje pomocy. I uwierz mi, nie będziesz w stanie po mnie poznać, że udaję.
Słynę z ogromnego poczucia humoru. Uwielbiam się śmiać, robić innym głupie żarty i kompletnie nie obchodzą mnie konsekwencje takich zabaw. Korzystam z życia na maxa, jestem bardzo niepoprawną optymistką, która we wszystkim widzi zabawę.
Partner: Brak.
Rodzina: Zerwała kontakt
Zainteresowania: Jazda konna, śpiew, gra na gitarze i perkusji, astronomia, astrologia, rysowanie, fotografia, muzyka, czytanie książek, pisanie, dziennikarstwo, sporty ekstremalne ( skoki na bungee itp. ), jazda na deskorolce, jazda na rolkach, taniec, piłka nożna, siatkówka, koszykówka, piłka ręczna
Ciekawostki: 
- kocha noc
- jest mulem książkowym
- świetnie jeździ konno
- dobrze strzela z łuku
- interesuje się astronomią, jak i astrologią ( a co się z tym wiąże, białą i czarną magią również )
- kocha deszcz
- pięknie śpiewa
- gra na gitarze i perkusji
- boi się miłości bez wzajemności
- nienawidzi swojej rodziny
- uwielbia gorącą czekoladę i żelki
- ma niedowagę
- w przeszłości cięła się przez swoich równieśników
Steruje: Anonimowy gracz
Zwierzę: -
E-mail: Bez obaw, nie zostanie on nikomu ukazany. Służy on do samodzielnego wstawiania opowiadań.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz