poniedziałek, 19 grudnia 2016

Od Matta c.d Angeliki

Przez dłuższy czas widziałem tylko ciemność i słyszałem niezrozumiałe dla mnie słowa, jednak wypowiadały je dobrze znane mi głosy. W końcu po dłuższym czasie mogłem otworzyć oczy, zrobiłem to powoli, ponieważ raziło mnie mocne światło. Dookoła mnie było cicho, słyszałem tylko dwa oddechy, powolne i delikatne oraz czułem zapach damskich perfum. Kiedy mój wzrok przyzwyczaił się do światła, zauważyłem dwie postacie. Wtedy jedna złapała mnie mocno za rękę - była to Angelika i Emily. Zmarszczyłem lekko brwi i wolną ręką złapałem się za obolałą głowę.
- Co się stało? - spytałem zachrypnięty.
- Długa historia. - An ze łzami w oczach, położyła dłoń na moim policzku.
Zmrużyłem delikatnie oczy, gdyż obraz nadal co jakiś czas mi się rozmywał. Do tego ten ból głowy.
- Czemu płaczesz? Nie płacz... - szepnąłem czułym tonem, ocierając jej łzy.
Przez to rozpłakała się jeszcze bardziej, usiadłem przyciągnąłem ją do siebie i przytulając. Dopiero kiedy się uspokoiła, odsunęła głowę od mojego ramienia, jednak przysunęła jeszcze bardziej siadając mi na kolana. Emily wyszła kilka minut wcześniej.
- Matt... ja już nie chcę się kłócić... brakuje mi ciebie. - powiedziała wsuwając dłonie w moje włosy.
- Ja też nie chcę, bardzo za tobą tęskniłem... przepraszam. Kocham cię... - szepnąłem.
Powoli złączyliśmy nasze usta w pocałunku.
Znalezione obrazy dla zapytania kiss gif tumblr

Angelika?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz