piątek, 9 grudnia 2016

Od Matta c.d Evelyn

Pokiwałem głową na znak, że rozumiem. Zastanowiłem się chwilę, przenosząc wzrok ze swoich dłoni na jej naszyjnik.
- Zastanawiałaś się kiedyś, gdzie mogła ukryć tą moc? - spytałem z czystej ciekawości.
- Czasem nad tym myślałam, jednak szybko to porzuciłam. - wzruszyła lekko ramionami.
- Wiesz coś o tym naszyjniku? Z ksiąg jakie tutaj masz wnioskuję, że szukasz czegoś o nim. - przeniosłem wzrok na nią, opierając brodę o rękę.
- Właściwie to tak. - westchnęła.
- Mogę się mu przyjrzeć?
- Pewnie. - dziewczyna ściągnęła naszyjnik z szyi i ostrożnie mi go podała.
Przyjrzałem się mu, czarne szkiełko było niezwykle czyste, jednak mimo wszystko nie można było zobaczyć swojego odbicia, co było nieco dziwne i dające do myślenia.
- Mam pewną koncepcję, jednak wolałbym się pierw upewnić. Mogę zrobić zdjęcie? - Evelyn pokiwała zgodnie głową. Położyłem naszyjnik na stoliku, wyciągnąłem telefon i zrobiłem zdjęcie, myślę że Emily będzie mogła mi pomóc.
- Jak się czegoś dowiem dam znać. - powiedziałem, oddając jej jej własność.

Evelyn?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz