niedziela, 11 grudnia 2016

Od Matta c.d Evelyn

Skinąłem jedynie zgodnie głową, z szafki wyciągnąłem dwie szklanki oraz kakao, Eve w tym czasie wstawiła mleko. Po kilku minutach mieliśmy już gotową czekoladę. Wróciliśmy do salonu, siadając na kanapie. Chwyciłem pilot i włączyłem telewizję, Eve jednak szybko mi go zabrała i wyłączyła.
- Opowiadaj, co się dzieje. - powiedziała patrząc na mnie wyczekująco.
Rzuciłem jej szybkie spojrzenie i westchnąłem głęboko, przeczesując włosy dłonią.
- Od tego wypadku, miałem dwa razy jakąś dziwną wizję. Stoję nad rzeką krwi, po drugiej stronie jest kobieta w welonie z siwymi włosami a wokół niej setki ciał, niektóre jeszcze żywe. Cały czas powtarza, Szukaj a znajdziesz oraz Czasu jest coraz mniej. Nie wiem o co chodzi. - westchnąłem.

Evelyn?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz