czwartek, 8 grudnia 2016

Od Matta c.d Angeliki

Wiedziałem że dziewczyna się do mnie Przytuliła, jednak nie protestowałem bo jakoś mi to nie przeszkadzało. Dopiero po pewnym czasie zauważyłem że zasnęła. Nie wystając z miejsca sięgnąłem po koc, który był po drugiej stronie kanapy. Okryłem nią ją i ponownie objąłem. Nie mając co robić dokończyłem film i jakoś przy końcu również zasnąłem.

Obudziłem się rano, na telewizorze nadal leciał jakiś film, no tak, nie dotrwałem do końca, tak samo jak Angela. Chciałem wstać i iść zrobić śniadanie dla nas, jednak dziewczyna Przytulała mnie tak mocno, że bez obudzenia jej nie wstałbym. Pozostałem więc w bezruchu, ponieważ nie Chciałem jej budzić. Nagle poczułem jak się cała spina, spojrzałem na nią, miała mocno zaciśnięte powieki, dłonie zaciskała na mojej koszulce.
- Cii, wszystko dobrze. - ogarnąłem jej kosmyk włosów za ucho i pogładziłem ją po policzku. Otworzyła na chwilę oczy patrząc na mnie, po chwili znów je zamknęła i dalej spała spokojnie.

Angelika?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz