sobota, 10 grudnia 2016

Od Matta c.d Angeliki

Dziewczyna położyła głowę na mój tors, przenosząc wzrok na ekran. Zamknąłem oczy i zasnąłem.
***
Kiedy się obudziłem, Angelika spała a telewizor nadal grał. Nie wiedziałem kiedy zasnęła, dlatego wstałem po cichu, przykryłem ją kołdrą a sam poszedłem do łazienki. Wziąłem prysznic, wyszczotkowałem zęby i ubrałem się, wyszedłem z Shanti na spacer, później jako że An nadal spała, usiadłem wygodnie na kanapie, nogi oparłem o stolik kawowy, chwyciłem pada i włączyłem konsolę, zaczynając grać w swoją ulubioną grę, strzelaninę. Nagle usłyszałem czyjeś kroki a chwilę później koło mnie była już Angela, usiadła koło mnie i położyła głowę na moje kolana, okryła się kocem.
- Coś się stało? - spytałem kładąc dłoń na jej policzku.

Angelika?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz